poniedziałek, 22 lutego 2021

Album z kolekcji papierów Mintay by Karola ,, Florabella "

   Zostałam poproszona przez moją ciocię o stworzenie jakiegoś małego albumiku, który mogłaby wręczyć jako prezent dla swojej przyjaciółki. Od razu pomyślałam ,, Album Trifold ! ''

    Idąc dalej. Jeśli kobieta- koniecznie kwiaty. i tutaj z pomocą przyszła mi najnowsza kolekcja papierów Mintay by Karola ,, Florabella"

   Cudowne pastelowe kolory, tonacja różowo- beżowa. Pomyślałam, że to jest strzał w 10 ! :) 

   Album ma rozmiar 8x6 cala i pomieści zdjęcia w formacie 9x13 i 10x15 cm. Dodatkowo wzbogaciłam go kolekcją P13, The Four Season - ,, Spring ".

  Serdecznie zapraszam do obejrzenia fotorelacji :) 


























Pracę zgłaszam na wyzwanie 


  http://paperheavenpl.blogspot.com/2021/02/wyzwanie-na-luty-pastelowe.html



2 komentarze: