piątek, 3 lipca 2020


Życie zaczyna się po 50-ce!

W roli głównej kartka dla mężczyzny na 50 urodziny. Postanowiłam więc postawić na klimaty retro i vintage a co za tym idzie stonowane kolory brązu.
Bazę kraftowej kartki i pudełka okleiłam papierem
,,Vintage Bisou" - Craft O'Clock. Odkopałam  również kilka    zegarów  z jakiejś kolekcji, metalowy ozdobnik, papierowy sznurek 
napis Zoju Design- ,, Forest Dream" i taa dam :)

Kilka elementów pokryłam lakierem 3D, który wykorzystuję ostatnio dość często. Wszystko wytuszowałam ciemno zielonym tuszem. 

















Kartkę zgłaszam na wyzwanie #25 Kompas ,, Blog Kreatywny"





8 komentarzy:

  1. Praca jest bardzo estetyczna, wyjątkowa i wyróżniająca się. Bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny komplecik. Pięknie dobrane kolory i dodatki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem wystarczy tylko kilka ciekawych elementów, żeby uzyskać efekt wow i praca powalała na kolana. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kompozycja, bogata, zróżnicowana i delikatna, a jednak niezaprzeczalnie męska. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń