czwartek, 25 czerwca 2020



Ostatnio miałam okazję stworzyć kartkę dla mojej koleżanki , która wychodzi za mąż. 
Postanowiłam wykonać ją w kolorach jakie lubi , czyli fiolet i róż. 
Kolekcja jakiej użyłam do ozdobienia kartki to Lemoncraft  Violet Silence. Dodałam także elementy kwiatowe z karty dodatków Lemoncraft Vintage Time. Znajduję się tutaj także ramka tekturkowa, , koronka wycięta dziurkaczem EK Tools , napis wycięty z karty  dodatków Zoju Design Forest Drem.
                                   Kwiatki pokryłam lakierem 3D.
Całość zamknęłam z pudełku z szybką i zawiązałam na biały sznureczek z                                           ozdobnym tagiem i serduszkiem. 
              Mam nadzieję, że mój prezent spodoba się Młodej Parze !

                               Zapraszam do obejrzenia zdjęć !


























Kartkę zgłaszam na wyzwanie Tekturkowo ,, I Ślubuję Ci Miłość"i  Miszmasz Papierowy  # 57 Dowolna Praca z Tekturką 





























4 komentarze:

  1. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i fajny pomysł. Bardzo podoba mi się wykorzystanie wykrojnika. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń