poniedziałek, 6 lipca 2020

Album Spring Bustling

W prawdzie mamy już lato, ale ja zrobiłam jakiś czas temu album typowo wiosenny.
Kolekcja papierów , której użyłam do albumu Spring Bustling- Craft O'Clock cała owiana jest właśnie takim motywem. Króliczki, roślinki, baloniki, fiolet , zieleń , pastele.
Mam nadzieję, że spodoba się przyszłej właścicielce. 









































































Zapraszam Was do obejrzenia krótkiej prezentacji albumu
https://www.youtube.com/watch?v=NkX7XgOoptc

 Album pomieści około 100 zdjęć. w formacie 9x13 cm i 10x15 cm. Dodatkowo w każdej stronie są dołączone maty boczne na zdjęcia 13x18 cm.

W całej pracy użyłam dziurkacza brzegowego EK Success.
Pracę zgłaszam na wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy , #51 Sielsko, Anielsko.




4 komentarze:

  1. świetny album, wspaniale skomponowany, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album w fajnym klimacie! Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń